Monday, September 2

Harga Minyak Naik Lagi??? Kekalkan Kuasa Membeli Dan Nilai Anda

Harga Minyak Naik Lagi???
Kekalkan Kuasa Membeli Dan Nilai Kekayaan Anda Dengan ____ Dan _____.


(Baca di bawah untuk maklumat seterusnya)



Ramai orang 'update' pasal khabar2 minyak nak naik. Tahniah semua,nampaknya rakyat Malaysia ramai yang ambil berat pasal isu minyak ini. Sebenarnya tak banyak yang dapat kita lakukan tentang harga minyak ni.




Minyak sekarang didagang pada $107.65/tong dan dijangka akan menjangkau harga $123/tong dalam masa setahun iaitu kenaikan kira-kira 14% dalam masa satu tahun. Secara anggarannya minyak mentah mungkin akan mencecah sehingga RM402.70 per tong dalam masa tahun,itu pun jika kadar tukaran matawang USD-MYR masih lagi sama. Kalau tidak,kadar kenaikan ini mungkin akan menjadi lebih tinggi.


Boleh lihat artikel saya mengenai keadaan matawang Malaysia ketika ini di:
http://emasperakkita.blogspot.com/2013/08/ringgit-menjunam-9-emas-sebagai.html



Sebagai alternatifnya,untuk mengekalkan kuasa membeli kita anda boleh mula menyimpan bentuk kekayaan anda dalam bentuk emas atau perak. Purata kenaikan tahunan harga emas dan perak dalam masa 10 tahun ialah antara 13%-14% setahun.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852.

To protect your family,buy gold.
To help your nation,keep gold.
To follow your religion,use gold.


Dari laptop admin Emas Perak Kita,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852

No comments:

Post a Comment