Thursday, September 19

Kenapa Mahu Pilih Public Gold? Sebab Cepat UNTUNG !!!

Kenapa Mahu Pilih Public Gold?

Sebab Cepat UNTUNG !!!

1)Sebab harga emas dan perak Public Gold sentiasa mengikut harga emas semasa dunia,spot price. 

2)Harga berubah setiap 20 minit,jadi memberi keuntungan maksimum kepada pembeli, penyimpan, pelabur dan peniaga.

3)Harga boleh di 'lock' 24 jam. Amat berguna kerana harga emas biasanya akan menunjukkan perubahan menaik dan menurun yang ketara pada sebelah malam Malaysia antara jam 10 malan dan 2 pagi. Tiada syarikat lain menyediakan perkhidmatan 'lock' 24 jam sepertimana Public Gold.



Kajian kes : 2 Dinar


Saya beli 2 dinar dengan harga 1223. Saya gunakan sistem EPP untuk meminimumkan risiko saya. 





5 minit kemudian,harga terus melonjak sehingga 1254.






Pagi ini,harga 2 dinar ialah 1268. Harga dah berubah hampir 4% dalam masa semalaman (masa tidur pun boleh buat untung). Itu belum kira komisen yang saya sebagai 'dealer' dan komisen semasa jualan balik nanti.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852.

To protect your family,buy gold.
To help your nation,keep gold.
To follow your religion,use gold.

 

Dari laptop admin Emas Perak Kita,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852 (call/sms)
+6014-3750898 (WhatsApp)

No comments:

Post a Comment