Tuesday, September 10

Gala Dinner 2013 Night Of Stars

Cerita lagi pasal jalan-jalan.


Tiket 'free' yang saya dapat.hehe :-)

Pada 07 September 2013 bertempat di Grand Ballroom, Sunway Resort & Spa, Public Gold telah menganjurkan satu majlis makan malam, Gala Dinner 2013 yang bertema Night Of Stars.




Dah macam artis rasanya

Rombongan seramai lapan orang dari Sabah, dari rangkaian "Kerajaan Emas" (kumpulan emas Public Gold terbesar di Sabah) termasuk saya menghadiri majlis gilang-gemilang tersebut.


Sebahagian members "Kerajaan Emas" bersama 
Dato' Louis Ng,founder Public Gold di Gala Dinner 2013




Public Gold Sabah & Sarawak


Mesti ramai yang nak pergi tahun depan di Gala Dinner 2014 ni rasanya ,hehe...

Ada peluang 'best' yang saya nak tawarkan kat sini. Kepada sesiapa yang dapat bergelar "Priority Dealer" Public Gold di bawah rangkaian Emas Perak Kita, saya akan 'sponsor' tiket anda ke seminar 'leadership' dan Gala Dinner 2014.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852.

To protect your family,buy gold.
To help your nation,keep gold.
To follow your religion,use gold.



Dari laptop admin Emas Perak Kita,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852 (call/sms)
+6014-3750898 (whatapp)

No comments:

Post a Comment