Sunday, October 6

ISTIMEWA Buat Pengunjug Emas Perak Kita

Salam semua.

Sebahagian ucapan terima kasih kepada anda semua pengunjung-pengunjung Emas Perak Kita, kami ingin memberikan satu hadiah ISTIMEWA kepada anda semua.

Kepada individu yang ingin memulakan simpanan atau pelaburan emas fizikal,banyak persoalan yang timbul di dalam kepala mereka antaranya apa itu pelaburan emas, bagaimana untuk melakukan pelaburan emas fizikal yang selamat di Malaysia, di mana tempat untuk melabur yang betul dan dibenarkan oleh Bank Negara Malaysia dan sebagainya.

Kepada individu yang telah melakukan pelaburan emas, ramai yang tidak dapat merasa keuntungan daripada pelaburan emas mereka kerana beberapa faktor. Antaranya harga belian awal yang mahal, tiada sistem pelaburan yang berkesan, tiada motif pelaburan emas, hanya ikut-ikut sahaja dan sebagainya. Tidak kurang juga yang tidak mempunyai ilmu tentang emas. Hanya melabur disebabkan 'hype' oleh orang-orang tertentu sahaja.

Jadi, sebagai tanda terima kasih dan pengenalan kepada anda semua, kami telah menyediakan satu e-book khas kepada anda semua.


Jadi berapa harga ebook ini?

RM 200

RM 150

RM 100

RM 80


RM 30


FREE jer !!!


Ya, betul. PERCUMA sahaja. 
Kan dah bagitahu ISTIMEWA Buat Pengunjug Emas Perak Kita awal-awal tadi.

Jadi, macam mana mahu memiliki ebook tersebut?
"Klik" je di 'link' di bawah. Selesai.


atau;

Klik di sini:

atau;

Dowload e-book "Pengenalan Simpanan Emas Fizikal". Secara PERCUMA di sini.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852.

To protect your family,buy gold.
To help your nation,keep gold.
To follow your religion,use gold.

 

Dari laptop admin Emas Perak Kita,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852 (call/sms)
+6014-3750898 (WhatsApp)

No comments:

Post a Comment