Friday, June 7

Beli Emas Sekarang Dengan Harga Lombong SUPER MURAH

Mengikut Forbes,kos untuk mining 1oz gold pada tahun 2013 ialah $1391/oz iaitu pada sekitar harga sekarang. Kajian ini dibuat terhadap 60 buah syarikat "gold mining".

Adakah harga sekarang sudah mencapai harga lantai bagi emas. Mungkin ya,mungkin tidak. Ada kemungkinan untuk harga emas terus jatuh tetapi ianya tidak akan kekal lama kerana syarikat pelombong emas tidak akan membuat sesuatu yang merugikan mereka dan hanya akan membiarkan emas terus tertanam di dalam bumi. Selepas itu,barulah harga emas akan kembali melonjak.


>>>Klik untuk besarkan<<<

"Sembang" saya dengan kawan-kawan di Facebook sempena kejatuhan harga emas. Peluang telah wujud untuk anda semua untuk mulakan simpanan/pelaburan emas kerana harga yang SUPER MURAH ini pastinya tidak akan tunggu lama sebelum memecut laju ke atas.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852/ 0111-9067475

p/s : Simpan emas/silver utk 'keselamatan aset' anda.

Dari laptop admin,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852

No comments:

Post a Comment