Wednesday, May 29

Setiap bulan "GERENTI" dpt saving 10 Dirham = FREE

Post ini adalah perkongsian ilmu daripada guru,cikgu,mentor aka sifu saya di dalam pelaburan emas dan perak, Tuan Axxxxx. Ini antara post beliau dalam fb beliau.

"Utk permulaan, cuba setiap kali lps blk kerja buka wallet :
Gambar ni pun gambar mentor aka sifu saya gak. Mmg anak
murid terbaik,gambar pun di "copy".


Jumpa tak Fiat colour Hijau (RM5) ? Kalo ada terus masukkan ke 1 tabung khas @ set di kepala otak anda yg bijak tu setiap kali blk kerja wajib masukkan RM5 dlm 1 tabung paling hensem 

Hjg bulan hasilnya gerenti x kurang RM150, so dpt la saving sekurang2 nya 10 Dirham sebulan. Berbanding nk beli 10 Dirham kena keluarkan cash terus sekitar RM123 harga hari ini pun mmg berat.
**If berjaya buat ni gerenti blh buat mcm2 dgn emas fizikal ; EPP, Ar Rahnu, PSP, ASB, Tabung Haji, semuanya sama cara nak saving & pusing ; >masuk>keluar> Income + ve"


Memang kadang-kadang kita memandang remeh teknik2 begini tetapi inilah langkah pertama kita untuk berlari lebih laju ke hadapan. Mulakan simpanan dan perlaburan emas dan perak anda dengan cara ini dan kembangkannya secara perlahan-lahan.

Hehe..ini plak hasil saya dalam masa sebulan. Saya upgrade
ckit ni ngan tambah rm20 sbb rm20 masa artikel ini ditulis ssh
lagi nk jmpa.total semua satu bulan rm130. cukup utk beli
10 dirham,siap ada lebih lagi.

Memang nmpk kecil je pada awalnya,tetapi cuba darab satu tahun 12 bulan dengan 10 dirham.
Satu tahun dah dapat 120 dirham.
Dua tahun dah dapat 240 dirham.
Lima tahun dah ada lg 600 dirham.
10 tahun...20 tahun...

Teknik ini juga bo diolah untuk mengajar anak-anak anda menyimpan. Seringgit sehari,sebulan rm25-rm30 dh bo beli 10 dirham. Mcm mana...kita sambung kt post lain plak.Mcm mana nk mulakan simpanan/perlaburan emas dan perak dengan hanya rm25 sahaja.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Untuk maklumat lanjut mengenai pelaburan/simpanan emas yang betul ataupun Public Gold, boleh menghubungi saya di 014-5413852/ 0111-9067475

p/s : Simpan emas/silver utk 'keselamatan aset'  anda.

Dari laptop admin,
Amir Saifuddin bin Mohd Fauzi
0145413852

No comments:

Post a Comment